FANDOM

Captain Rockhopper (pazīstamas kā Rockhopper) ir draudzīgs pirāts pingvīns, kas regulāri buras, lai Club Penguin caur Migrator (parasti apmēram ik pēc diviem mēnešiem, vai arī tā), kopā ar viņa sarkans puffle, Yarr. Viņa kuģis vienmēr docked pie Beach. Viņš uztur žurnālu par viņa piedzīvojumiem, un pārdod reti priekšmeti, kas saglabājušies no Rockhopper salas. Kad viņš nonāk Club Penguin, viņš vienmēr dod prom brīvas pozīcijas, kurā preces pirāts Nozares, bet dažreiz viņš dod tādu pašu bezmaksas objektu. Spēlētāji dažkārt var redzēt Rockhopper in izlases vietas izlases serveriem, kad viņš nolaižas in Club Penguin. Spēlētājiem var saņemt bezmaksas dāvanu no Rockhopper no viņa atskaņotājs karti. Rockhopper ir nosaukta pēc reālās dzīves Dienvidu Rockhopper Penguin.

Club Penguin ir daudzi serveri, un Rockhopper ir grūti atrast. Trackers nav iespēju, jo tās ir viltotas.

VēstureEdit

Pirmkārt Launch martā 7., 2005, Rockhopper gatavo celtniecības viņa kuģim, Migrator un sāka viņa piedzīvojumiem. Šajā reisa Rockhopper pieņemts Yarr atklāja Rockhopper Island un konstatēja daudz dārgumiem. Rockhopper tad atgriezos Club Penguin. Viņš apmeklēja Lighthouse spēlēja dažas spēles un dejoja pie Night Club. Red Puffles decembrī 2006, Rockhopper iepazīstināja sarkans Puffles (sākotnēji no Rockhopper Island), lai Club Penguin un ikviens varētu pieņemt tos. Book Rockhopper ir uzrakstījis grāmatu, "Rockhopper un Stowaway". Šis stāsts sākotnēji ieradās Club Penguin kā ziņu pudeli pie Beach. Spēlētājiem var lasīt šo grāmatu bibliotēkā. Bambadee tika ieviesti, lai pasaules šeit. Jaunais Room On April 27, Rockhopper atnāca atpakaļ. Par Migrator bija dekorēti šim, un viņš, kas ar jaunu vienumu. Tāpat, Migrator bija jaunu istabu, kuģa Hold, kur jauni vienumi tika pārdoti. Mystery no BoxesOne dienu, Rockhopper izkrāvuši Club Penguin ar vairākiem lodziņos. Viņš deva nav mājiens uz to saturu un ievieto to šajā Lighthouse. Tas nebija, līdz pingvīni nejauši lauza viens no kastes, ka viņi uzzināja viņš gatavo masīvas karnevāla puses, zināms šodien kā Fall Fair. Glābiet Migrator ProjectFor pilna laika, skatīt Glābiet Migrator Project

Rockhopper bija plankumainais January 17, 2008, un šķiet, ka Migrator notrieca ar aisbergs un viņa kuģis bija lēnām nogrimšanas. Rockhopper un Yarr bija fine, though. Janvārī 23, 2008, Rockhopper's rowboat ieradās pludmalē. Piektdien, February 1, 2008, Rockhopper sākās viņa brauciena mājās viņa rowboat. Spēlētājiem var skatīties viņam airu skatoties caur teleskops augšpusē no bākas. Also, a booth parādījās pludmalē ar zīmi, ka saka: "Glābiet Migrator". Tā bija karte salā un crash site spot atzīmēti ar X. Ap februāris 2008 bija instrumentu kaste uz Saglabāt Migrator booth, un ka bija veidot Rockhopper jauns kuģis. Martā 28, 2008, kuģa bija gandrīz pabeigts, un tam tika izlietne uz "Glābiet Migrator" booth. Jau tagad, Rockhopper ir jāmaksā, lai Gary sīkrīku Guy jauns izgudrojums, tad Flare Flinger 3000. Jūs varētu redzēt viņam nāk pret Club Penguin augšējā daļā Lighthouse. The Aqua mantrausis tika izveidota, lai iegūtu gabaliņus, kas iekritis Migrator. Puse un Jaunzēlandes Istabas gada 25 aprīļa, 2008, Rockhopper un Yarr bija svinības persona, un viņi atklāja Crow's Nest. On April 28, viņš slēpa atslēga viņa Captain's Ceturtdaļas par pingvīni atrast. Lai iegūtu atslēgu, apmeklējiet Book Room, kas atrodas virs Coffee Shop. Doties uz bibliotēku, un izvēlieties Vēstnesis Captain Rockhopper. Flip ar ļoti pēdējā lapā un redzēsiet atslēgā. Galvenais ļauj iedziļināties to Captain's Ceturtdaļas kad Migrator ir docked par Beach. Tā arī divkāršo kā tapu. Summer Events In jūnijs 2008, Rockhopper ir kuģis novērojama arī teleskops, atgriežoties uz salas. Viņš docked jūnijā 27, 2008, un ko ar viņu pelēku pirāts Coat, a pirātiskas kleita, a Flamingo mēbeles objektu, a Pildīti Parrot kā brīvas pozīcijas, kā arī kuģa-in-a-pudele mēbeles objektu. Rockhopper atpakaļ augustā 9, pēc tam, kad tās jāaplūko, teleskops. Radās papīra laiva medības, katra daļa satur kādu kuģis sniega būda koncepciju, ar kuru izveidoja projektu fona. Viņš izstrādāja kuģis sniega būda. Rockhopper plankumainais! Viņš bija jāvērtē, teleskops laikā Medieval Puse. Walt Disney World Resort Kostīmu Character Map of Walt Disney World Resort, Orlando FL, ar Rockhopper atrašanās vietu circled. Ar Background jūs varētu saņemt no sanāksme Rockhopper pie Disney World.In aprīlis 2009, Disney paziņoja par What's New Blog, ka Rockhopper veica in-persona izskats (kā kostīms rakstzīme) pie Walt Disney World Resort (in Orlando, FL) "s "Hollywood Studios" (to, kas kādreiz bija MGM Studios) starp aprīlis 30 un maijā, 13. Viņš bija arī sniedzot izmantot jaunu fona ar zilu pingvīns par to. Pēc Disney World, Rockhopper parādījās ar gaiši zila pingvīns. Ir iespējams šo pingvīns ir Bambadee bez viņa draudzības rokassprādzi.

StāstiEdit

Rockhopper dažreiz stāsta stāstus šeit ir stāsti, bet tulkots latviešu valodā!

  • Haizivs

Par manu ISLAND

Es redzu kaut

YE zināt, kas tas ir?

Tā ir SHARK!

Lielāks THEN ME KUĢA!

Tāpēc es START PELDBASEINS!

I peldēt ap ISLAND!

A reižu!

I ilga ātri!

Ātrāk nekā SHARK!

HE nogurt

UN SWAM prom!

I BE visstraujāk pirāts!

NiekiEdit

Rockhopper ir mīļākie dzēriens ir Cream Soda, jo ir daži barelu tos uz kuģa turēt un par Club Penguin laikā viņa pirāts personām. Viņš arī ir minēts kā teica: "Arrgh! Cream Soda ir dzēriens man." Ievērojiet, ka viņa player karti tur nav "padarīt draugam" pogu (nevis ir winking poga, kas, ja jūs noklikšķiniet uz jums fona), a "report" pogu, vai "atrast draugam" pogu. Ja jūs noklikšķiniet uz "lapas māja" pogu, tā iet uz Migrator. Tikai Rockhopper var dot draugiem ar citām pingvīni. Ja esat drauga Rockhopper, viņš neparādīsies jūsu draugu sarakstam. Viņš apmeklēs jums. Tas ir derīgs katram pingvīns izņemot Billybob. Pirms fona, Rockhopper deva, kurš eyepatch. Rockhopper ir uzskatāms par dažādiem serveriem ikdienas kad viņa kuģa docked. Viņš dodas uz laika grafiku. Daži pingvīni saņemt radošā un nodiluma Rockhopper brīvās drēbēs. Pēc tam viņi atrast viņu, un lūgt, lai būtu daļa no viņa komandai. Parasti Rockhopper atbildes no. Ja jūs runāt kā pirāts, viņš saka "jā". Septembrī 18, 2008, Rockhopper pieprasāmi, veicot Penguin Times pingvīni uz saģērbt un runāt tāpat kā pirāti uz nākamo dienu. Tas ir balstīts uz "International Talk Tāpat kā pirāts Diena", a parodic notikumu ASV, kas notiek ik pēc 19 septembris kopš 1995. Pirms Rockhopper izteikt savu taustiņu uz muguras viņa Vēstnesis, bija baumas, ka galvenais nav. Bet, ja Jums pajautāju, kur galvenais bija, viņš saka "Arrr, galvenais ir ar mani cepure!". Viņš ir zināms, ka spēlē slēpšanās ar citām pingvīni. Rockhopper vizītes Club Penguin ar Yarr ik pēc diviem mēnešiem. Rockhopper's puffle, Yarr nebija redzams uz Migrator, kad viņš ieradās februāris 27, 2009. Tas ir tāpēc, ka Rockhopper ir redzams kājām viņa puffle viņa atskaņotājs karti. Yarr uzskata to pašu sejas izteiksmes, kā Rockhopper par atskaņotājs karti. Rockhopper ir biedrs. Nav iespējams iegūt pirāts cepure vai melnu bārdu Līdzīgas Rockhopper. Taču reizi pirāts cepure, kas bija atgādina Rockhopper's cepuri. Tas bija iespējams nosūtīt karti vai pievienot, lai viņš savu ignorēt sarakstu, bet šīs īpašības, tika noņemta. Tas ir iespējams, ka Rockhopper ir senākais slavenais pingvīns (Redzēt viņa acīs par Exclusive Background). Rockhopper's kuģim, Migrator, bija izraibināts ar teleskops piektdien, May 15., 2009, ar dažādiem kokiem un vīnogulājiem. Rockhopper var vecākais pingvīns par Club Penguin salas. Rockhopper parasti parādās Mammoth, saldēti, sleet, un Blizzard. Gada 22 maijā, 2009, kuģa bija aizaugusi augi par to. Sākums maijs 22, 2009, Rockhopper sāka izsniedz jaunu Autographed Background ka arī attēlot Yarr. Rockhopper ir Level 5 locekli. Uz jautājumu, viņš nezināja, ka pastāv sensei. Kuģis ir pilns ar augiem, jo, viņš dodas, lai sēklām Club Penguin, bet tie izlijuši visur pieauga. Vienīgais, kad viņš ir, ir vai nu tad, kad viņš vizītes vai dažreiz, ja ir puse. Kad Rockhopper ieradās ar augiem, daži pingvīni domāja, ka viņš bija daži Herbert, jo desmitā misija, Herbert samazinājās sēklas. Daži piezvaniet viņam RH par īss. Uz jautājumu, viņš teica viņš redzēja Kraken vienu dienu. Viņš varētu būt redzējuši Giant Kalmārs. Augus, ka Rockhopper deva, kas šobrīd ir augošs ļoti liela daudzās pingvīni "igloos. Rockhopper patīk zupa un govs pienu. Viņš ir bail no augstuma, lai viņš nekad apmeklē Mountain vai Dodzjo. Viņš reti apmeklē Crow's Nest.

Also on FANDOM

Random Wiki